Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ostetaan ja Myydään Ostetaan keitinlaatikko/voitko tehdä minulle sellaisen?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Ostetaan keitinlaatikko/voitko tehdä minulle sellaisen?
Ribox
01.10.2019 17:07

Olisiko jollain myydä keitinlaatikkoa, johon mahtuu MSR Whisperlite + iso polttoainepullo? Täällä on yksi jos toinen tainnut nikkaroida sellaisen itse. Mitä maksaisi tehdä minulle yksi? Smile

-ribox-
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
LauriA
02.10.2019 6:03

Joillakin täällä on Bauhaussista hankittu tooboxi https://www.bauhaus.info/maschinenkoffer/bauhaus-toolbox/p/11141119
Linkin laatikon koosta en osaa sanoa mitään onko oikea. Ite tein kahdesta kakkuvuasta ja toistaiseksi kulkenut mukana ilman ongelmia.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

särki
02.10.2019 8:10

Linkin laatikkoon mahtuu whisperlite ja iso pullo ja jotain pientä astiaa mutta hieman liian pieni, että voisi pitää pulloa laatikossa keitellessä - täytyy siis tehdä reikä laatikon laitaan ja pitää pulloa ulkopuolella keitellessä. Pikkupullo mahtuisi laatikon sisään, mutta sitten saa olla useammin täyttämässä sitä. Kaikella puolensa. Mutta helposti tuon rakentaa itse. Ei ole keveimmästä päästä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Ribox
02.10.2019 11:06

Joo tuota Baukkarin toolboxia jo katselinkin. Mahtaako toimittaa Saksasta Suomeen? (en osaa saksaa).

Saisiko tuosta kakkuvuoka-designistä kuvan? Varmaan keskeinen kysymys on, pitääkö poltsikkapullon olla laatikon sisällä vai ei. Kahden keittimen "hella" on minun makuuni liian iso.

-ribox-
 Sivun alkuun

LauriA
02.10.2019 12:38

Tuommoinen yksikertainen. Paketoituna ja käytössä.
https://urly.fi/1jWk
Kyseinen laitos on Trangian järjestelmä. Tuulisuojaa hieman modattu että mahtuu pakettiin ja kannet kiinni.

Paino on laatikko tyhjänä.
 Sivun alkuun

Ribox
02.10.2019 13:24

Fiksun näköinen viritelmä Lauri. Talvella bensaa palaa rutkasti, joten litranen pa-pullo pitäisi saada mahtumaan tankkausjumpan minimoimiseksi. Pitänee nukkua vielä parit unet tämän päälle ja miettiä optimaalista ratkaisua.

-ribox-
 Sivun alkuun

LauriA
02.10.2019 13:59

Sitten on vielä tarjotin miehet, jotka vierastavat näitä laatikoita. Koulukuntia on monta.
 Sivun alkuun

särki
03.10.2019 8:32

Bauhausin laatikoita on saatavilla myymälöistä. Suomen verkkokaupasta ei löydy. Itse hankin omani Espoon Bauhausista.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Ostetaan Tukkeja tunturin takaa kirja Micke Ostetaan ja Myydään 0 05.12.2019 20:26 Katso viimeisin viesti
Ostetaan Garmin Colorado GPS, saa oll... varsijousi Ostetaan ja Myydään 2 05.02.2019 21:06 Katso viimeisin viesti
O: keitinlaatikko raneh Ostetaan ja Myydään 0 28.12.2018 20:50 Katso viimeisin viesti
Ostetaan tai vuokrataan metsäsukset kasperi Ostetaan ja Myydään 5 20.12.2018 19:00 Katso viimeisin viesti
Ostetaan iglu Ostetaan ja Myydään 0 28.11.2018 15:21 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: