|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Vuokralle tarjotaan: PLB1 rescue me |
Daddy 08.05.2019 13:38
Hei!
Tarkoitus olisi tilata tuollainen laite(lähipäivinä) itselleni syksyn vaellusta varten 3.9-10.9.2019.
Yritin sellaista etsiä vuokralle, mutta en mistään löytänyt, niin ajattelin että jos joku haluaa minulta sitä vuokrata, niin hinta olisi 30€/viikko (Jos nyt menee päivän kaks yli niin ei ole niin nöpö nuukaa).
Laite tulee sijaitsemaan Tampereella.
Yhteyttä voi ottaa YV:nä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Juurakko2 08.05.2019 16:47
Kannattaa lainaamisen yhteydessä huomioida, että ko. laitteen ID-numeroon on tinattu kiinni sinun yhteystietosi ja sinä vastaat sen käytöstä. _________________ http://ollikanerva.net/ |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Daddy 08.05.2019 17:15
Pitää paikkansa että on ”tinattu” minun yhteystietoihin, mutta ei se pelastuslaitos jätä ketään pelastamatta, jos paikan päällä on eri henkilö. Lähinnä tärkeintä mielestäni on että se on Suomeen koodattu. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Daddy 12.07.2019 13:00
Nyt on kyseinen hätälähetin hankittua ja on vuokrattavissa kaikkina muina aikuina kuin 3-10.9.2019.
Hinta on 30€/viikko (Jos nyt menee päivän kaks yli niin ei ole niin nöpö nuukaa).
Linkissä laitteen speksit https://www.marinea.fi/oceansignal_plb1_hatalahetin
Jos reissussa sinulle hätä iskee, soittaa hätäkeskus minun veljelle ja vaimolle. (Ilmoitan heille aina jos joku on laitetta vuokrannut ja he osaavat kertoa lainaajasta/sijainnista tarkemmin(Edellyttää, että lainaaja ilmoittaa minulle oman reittinsä suurin piirtein))
Laite sijaitsemaan Tampereella. Ja yhteyttä voi ottaa YV:nä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Daddy 23.04.2020 7:23
Hei!
Kyseinen lähetin on edelleen vuokrattavissa.
Itselläni on käyttöä vain yhdelle viikolle mahdollisesti syyskuussa.
Viestiä voi laittaa YV:nä |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|