Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ostetaan ja Myydään Päätät itse ahkiosi hinnan
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Päätät itse ahkiosi hinnan
Pekka
15.05.2017 21:45

Myynnissä testiahkio Pikkuässä. Aihio on muokattu Maxista, eli leveys 42 cm, laitakorkeus n. 12 cm ja pituus 160 cm. Peite mustaa laavukangasta. Pohjassa musta polyeteeni.
Pakettiin kuuluu luonnollisesti vetovyö ja -aisat. Kunto on lähes uutta vastaava.

Lähtöhinta on 480 €, josta putoaa joka sunnuntai-ilta n. klo 21.00 pois 20 €. Ostohalukkuus ilmoitetaan sähköpostiin pjpasanen(ät)gmail.com. Jos ostohalukkaita on useampia, ratkaisee sähköpostin tuloaika.
Voit etukäteen ilmoittaa kuinka paljon olet halukas maksamaan, jolloin olet etusijalla kun ko. hinta napsahtaa.

Nostokahvat ovat tukevat ja helpottavat painavan ahkion käsittelyä.
http://aijaa.com/jbMZe3

Pikkuässä on yleisahkio jolla pärjää niin avotunturissa kuin kairassakin.
http://aijaa.com/85IuLQ

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Jii.Pee
18.05.2017 11:40

Onko alumiini niiteillä nuo kahvat kiinni
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Pekka
19.05.2017 6:12

Jii.Pee kirjoitti:
Onko alumiini niiteillä nuo kahvat kiinni

On, 5 x 14,5 mm.

Jii.Pee
20.05.2017 22:39

Mitä niittejä? Jos perus alumiini niin epäilen suuresti miten kestää. Alumiini niiteistä ainakin wurthin zebrat on aivan eri maata kuin jotku perus niitit. On niitä muitakin hyviä. Nuo vaan näyttää kuvassa ihan normaaleita.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Pekka
21.05.2017 2:15

Duralumiininiittejä, samoja käytetään lentokoneissa.

Pekka
21.05.2017 21:27

Uusi hinta on nyt 460 euroa.

Pekka
28.05.2017 6:34

Kaupan päälle pakasta vedetty uusi reppu. Hyvä kesäreppu, mutta ei sovellu talvikäyttöön.
http://aijaa.com/mx8z8n

Pekka
29.05.2017 4:28

440 euroa.
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Tee-se-itse-rinkka mkalima Kesävaellusvarusteet 8 06.04.2017 11:46 Katso viimeisin viesti
Saappaan huopavuoret itse tehtynä akpoika Talvivaellusvarusteet 15 15.03.2016 8:38 Katso viimeisin viesti
Retkeilijän "asuntovaunu" i... Timoa Muut varusteet 116 28.01.2016 0:01 Katso viimeisin viesti
Reppu itse tehtynä akpoika Muut varusteet 41 14.01.2016 12:26 Katso viimeisin viesti
Laskureita tee-se-itse -henkilöille akpoika Tee-se-Itse osio 2 22.10.2015 9:57 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: