Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Talvivaellusvarusteet Fjellpulkenin aisan pidennys
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Fjellpulkenin aisan pidennys
Pertti Kurki
13.01.2017 13:28

Huomasin, että Fjellpulken myy aisoihin varaosina lasikuituputkea, toinen on 76 cm ja toinen 110 cm. Mistä tuli mieleen, että jos vaihtaisi nykyisiin aisoihin 76 cm tilalle 110 cm putken, tulisi n. 244 cm pitkä aisa. Onko tuo putken vaihto kummonen juttu? Varaputken mukana näyttää tulevan oikean mittaiset popniitit.

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
tapsa123
13.01.2017 13:50

Helppo nakki, vanhat niitit poraamalla veks, uudet putket, niitit kiinni. Viiden minuutin homma kun työkalut on valmiina...
Itse korvasin katkenneen aisanputken suksisauvan pätkällä. Niissä alkuperäisissä on kyllä paksumpi seinämä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Korpijaakko
13.01.2017 14:22

tapsa123 kirjoitti:
Helppo nakki, vanhat niitit poraamalla veks, uudet putket, niitit kiinni. Viiden minuutin homma kun työkalut on valmiina...
Itse korvasin katkenneen aisanputken suksisauvan pätkällä. Niissä alkuperäisissä on kyllä paksumpi seinämä.

Samoilla linjoilla: helppo homma. Tosin en ola vaihtanut putkia vaan muita aisan osia, mutta sama homma ja aisaputki on silloin irti.

optimushiker
13.01.2017 19:38

Niin kuin tapsa 123 sanoi todella helppo homma itse olen vaihtanut noita putkia a sen takia että alkuperäiset niitit on pumppautunut ulos b sen takia että on tarvinnut pidemmät aisat suksivalitojen takia.Lasikuitu putkia olen vahvistanut alumiiniputkella tai korvannut.Ja niitit olen vaihtanut 4mm 10,8 kovuusluakan pulteiksi (helpompi korjata jos tarvetta tulee)
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Metsästysaikojen pidennys lepposasti Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 30 15.08.2018 13:40 Katso viimeisin viesti
O: Fjellpulkenin aisa Pertti Kurki Ostetaan ja Myydään 0 24.01.2017 16:28 Katso viimeisin viesti
Ahkion aisan pituus verrattuna suksie... Mikael Talvivaellusvarusteet 15 04.01.2015 21:45 Katso viimeisin viesti
Fjellpulkenin aisan keskitys abumatic Talvivaelluksiin liittyvät yleiset vinkit 3 15.02.2009 10:49 Katso viimeisin viesti
Ostetaan Fjellpulkenin lastenahkio alahela Ostetaan ja Myydään 0 06.12.2006 23:02 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: