Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Nettierätarkastaja tulee - Oletko valmis?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Nettierätarkastaja tulee - Oletko valmis?
Korvapuoli
11.04.2014 17:05

Nettipoliisit sen kun lisääntyy!

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/uusi-eratarkastaja-ryhtyy-valvomaan-nettikeskustelua/1799761
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
varg62
11.04.2014 17:40

Saa nähdä kuinka monelle metsästyssaitille edes pääsee.Pakko kun ei ole tuota ottaa mukaan keskusteluihin yksityisen ylläpitämälle keskustelusaitille :lol:Voi heittää pihalle aina, kuten trollinkin. Laughing
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

rance
11.04.2014 18:01

Minusta on ihan hyvä, että jokin taho, joka tietää viranomaiskannan eri asioihin voi heittää omat kommenttinsa keskustelun mennessä overiksi.

Useinkin monet "asiantuntijat" heittelevät kommenttejaan epätietoisten keskustelujen sekaan ja saavat aikaan vain enemmän epätietoisuutta.

Oikein että me ikivanhojen metsästys- ja kalastuskorttien omistajatkin saamme ajankohtaista tietoa uusista säännöksistä, puhumattakaan jokamiehen oikeuksista ja velvollisuuksista.

Toivottavasti Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

rautu
11.04.2014 19:13

Minulla ei ole salattavaa, mutta kyllä tämä vähän pohjoiskorean meiningiltä vaikuttaa.

Ei oo häränpäivää!!
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

amatööri
11.04.2014 20:17

Aivan hyvä.

Ei kai kellään ole sitä mitään vastaan jos kerran noudattaa lakeja ja pykäliä niin sou what?
Saapahan ainakin asiantuntevaa opastusta kaidalle tielle jos on jotain epäselvää eikä tarvitse spekuloida turhia.
 Sivun alkuun

Luiro
11.04.2014 22:13

Olen jo pidemmän aikaa ollut huolissani viranomaisten tunkeutumisesta nettikeskusteluihin. On toki väärin ja tuomittavaa mm. rasistiset jutut, solvaukset sekä tässä tapauksessa mainitut laittomilla teoilla rehentelyt.

Vaikkakin itse olen sangen rehellinen harrastuksissani, mm. metsästys ja kalastus, niin kyllä nyt pitää todella miettiä, mitä kirjoittaa ja missä. Ja vielä suuremmalla tarkkuudella pitää miettiä, missä verkossa liikkuu. Kotiverkko saa todennäköisesti jäädä pelkästään mm. pankkiaisoita varten mutta kaikenlainen harrastustoiminnan seuraaminen kommentoimisesta puhumattakaan pitää jättää pan-verkossa liikkumiseen, tämä sitten vaatii uusien tunnusten/nimimerkkien luomista.

Isoveli valvoo vähän liikaa. Missä on yksilön vapaus kun oikeus on jo viety ?
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun

Tunturineuvos
11.04.2014 22:17

Totuusministeriön ajatuspoliisi. Ja veronjalanjälki sen kun kasvaa vaikka BKT on 2006 tasolla. Kyllä virkamiehet itselleen tekemistä keksii kun aika käy pitkäksi.
 Sivun alkuun

varg62
11.04.2014 22:56

Ja muistakaa ilmoittaa kaikki myymänne verottajalle asianmukaisesti.Sitäkin nuo polliisit kyttää ja pimeätä naapuriapua sekä eihän tuo autiotuvan kunnostuskaan taida täyttää laillisia muotoja, jos tekijä on työtön tai toimeentulotuella elävä.
Ehdotan Adminille ettei päästä moista pesiytymään tänne sillä se päättää ei poliisit.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

Siilinkari
11.04.2014 23:33

Minä pidän huolestuttavana sitä, että tämän palstan luonnonsuojeluosiota ei voi lukea rekisteröitymättä ja että ei tiedä, kuinka moni tätä Vaellusturinan kautta käytyä keskustelua edes lukee. Lämminhenkinen vääkästäminen ja joutavista jutustelu on oma ulottuvuutensa, mutta yhteiskunnallisesti merkittävämmistä asioista keskustelu on arvotonta, jos sellainen on lukittu vain rekisteröityneiden luettaviksi. Se on kuitenkin ehkä se eniten kiinnostava alue.
 Sivun alkuun

Siilinkari
11.04.2014 23:34

..tai ei siinä mitään huolestuttavaa ole. Se on vain tympeää.
 Sivun alkuun

varg62
11.04.2014 23:40

Kiitä siitä trolleja.Ne kun kopsasi kaikki keskustelut ja levitteli niitä sitten muilla saiteilla pikkasen muunneltunakin. Cool
 Sivun alkuun

josipape
11.04.2014 23:41

Jälkijunassa
 Sivun alkuun

hannes
12.04.2014 5:30

Höpö, höpö! keskusteluissa liikkuu niin paljon väärää tietoa että korjaaminen oikeaan on paikallaan. Moni ottaa soopan tosissaan.

Minä olen aina lähtenyt siitä että yleisiä keskuselupalstoja viranomaiset lukevat jo nyt ainakin joskus.

Jos joku paljastaa syöneensä vaikka alamittaisen kalan niin ei pelkoa - tuollaiseen ei kukaan viranomainen puutu.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Walker
12.04.2014 7:34

Yksi virkamies lisää...

Korvapuoli
12.04.2014 8:10

hannes kirjoitti:
Höpö, höpö! keskusteluissa liikkuu niin paljon väärää tietoa että korjaaminen oikeaan on paikallaan. Moni ottaa soopan tosissaan.

Minä olen aina lähtenyt siitä että yleisiä keskuselupalstoja viranomaiset lukevat jo nyt ainakin joskus.

Jos joku paljastaa syöneensä vaikka alamittaisen kalan niin ei pelkoa - tuollaiseen ei kukaan viranomainen puutu.

Ehkä tuon alamittaisen kalan syömisen saa tästä lähin anteeksi samaan tapaan kuin verojen pelossa varojensa piilottamisen veroparatiiseihin. Riittänee, kun tunnustaa ja maksaa sakot jälkikäteen. Wink
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Se tulee sittenkin TREKKING Hölynpöly... 33 14.03.2018 16:26 Katso viimeisin viesti
Sähkö tulee Pekka Muut varusteet 1 05.02.2018 9:22 Katso viimeisin viesti
Oletko valmis vähentämään kulutustasi? Jouni Hölynpöly... 92 14.11.2017 14:30 Katso viimeisin viesti
Tie tulee Tarvantovaaran erämaahan jänkkäkoira Lappi 4 24.08.2017 12:14 Katso viimeisin viesti
Oletko koskaan yöpynyt lumiluolassa dailymail Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 14 16.05.2017 9:23 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Siirry: