|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Muiden maiden maastokartat |
Daix 30.05.2017 9:39
Hei,
En äkkiseltään löytänyt oikein sopivaa ketjua, enkä viitsinyt pikakartta tai retkikartta -ketjuja lainata...
Elikkäs, olisiko tietämystä mistä mahtaisi löytyä vastaavia karttapalveluita (ilmaisia ensisijaisesti) kuten yllämainitut, mutta muilta mailta ulkomailta. Mielellään maastokarttoja ja mahdollisuutta tulostukseen. Muistaakseni jossakin ketjussa oli aiemmin jo mainittunakin Norjan kartat, mutten sitä enää löytänyt että missä se oli mainittu. Jospa internet-osoitteet kerääntyisivät tähän alle kaiken kansan löydettäväksi.
Itse kaipaisin erityisesti Viron maastokarttoja tällä hetkellä, olisiko vinkkiä mistä niitä hakea? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
Kullervo 30.05.2017 10:11
Ei maastokartta, mutta retkikarttaa vastaava norjalainen:
https://www.ut.no/kart/
Mielellään kuulisi jos olisi maastokarttaa vastaava olemassa. Mahtaako aineisto olla vapautettu samanlailla kuin Suomessa muissa maissa? |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Louestaja 30.05.2017 11:26
Nuita olen käyttänyt Norjan ja Ruotsin puolella Garminissa.
http://www.frikart.no/garmin/index.html
Edit: Jaa, etsitkin tulostettavia versioita. Pitäisi lukea, mitä kysytään. Sori siitä.  _________________ "Antakaa minun vielä kerran katsoa tämän maailman hulluutta." |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Daix 30.05.2017 14:21
gps kartatkin ovat tervetulleita käyttööni. Ja en usko että ketjuun eksyvistä muutkaan harmistuvat jos täältä itselleen uusia karttoja löytävät  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Korpijaakko 30.05.2017 17:47
Muistaakseki aiheesta on jo ainakin yksi ketju? Kannattaa hakea kärsivällisesti, vaikkei haku Googlen tasoa olekaan. Dzjow.com blogissa on hyvä listaus. GPS-karttoja taas löytyy esim. Frikart.no:sta (Openstreetmap-pohjaisia, ainakin korkeuskäyrät kohdallaan). _________________ Galleria ja blogi |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
TREKKING 30.05.2017 19:03
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Marko Häkkinen 01.06.2017 11:37
Viron maastokarttaan (põhikaart) pääsee käsiksi tämän sivun kahdesta ensimmäisestä linkistä: Maainfo kaardirakendus ja Maainfo kaardirakendus (Flash). Sovellusten käyttöliittymät ovat muisto menneiltä ajoilta, mutta toimivat kuitenkin.
Kaikkien EU-maiden maastokartat ovat avoimessa jakelussa — joskin olen melko varma, että kaikki maat eivät edelleenkään ole toteuttaneet direktiivin mukaista karttapalvelua.
Kaivelen Kanadan-karttani esiin paremmalla ajalla. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|