Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lapin historia Radiovaellus Pallakselta Ounasjoelle 1955
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Radiovaellus Pallakselta Ounasjoelle 1955
lindfors
06.11.2012 12:48

Ylen Elävästä arkistosta löytyy nyt Martti Silvennoinen 5-osainen reportaasi, jossa vaelletaan Pallakselta Hettaan ja palataan takaisin Ounasjoen koskia myöten. Matkan varrella 75-vuotias tarinaniskijä Simoni Laakso muistelee nuoruutensa hurjaa rodeota 30-kiloisen lohen selässä.

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/koskenlaskijain_kuningas_ratsasti_isolla_kalalla_91409.html#media=91398
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Rolf
06.11.2012 19:19

Olen kuunnellut tuota ohjelmaa Yle Puheesta. On hyvä. Suosittelen.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

OS
07.11.2012 23:01

Mukavaa tarinointia. Näiden "valmistus" on lopetettu, onneksi vanhoja juttuja on arkistossa tallella. Smile
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Luiro
23.09.2013 13:41

No tämä ei ole radiovaellus mutta laitoin linkin kuitenkin tähän aiheeseen kun se liittyy Pallakseen.
Juttu ilmestyi sunnuntaina 22.9. 2013 Lapin Kansassa. Juttu on kolmen aukeman mittainen, linkki vie vain ensimmäiselle sivulle.
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun

Ursus
23.09.2013 15:32

Niin se vain on, että radiossa on paremmat kuvat kuin televisiossa. Harmi, että tuo genre radio-ohjelmissa on käytännössä loppunut. Olikohan oikea termi sille radiofeature?
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Pääsiäishiihto Pallakselta Ylläkselle Veke Lappi 16 06.01.2012 11:31 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: