Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Muu maailma Yhdysvallat: CDT, AT tai PCT ?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Re: www.trailjournals.com
Tidus
22.08.2014 13:03

Citysisko kirjoitti:
Heip,
Viime vuonna Santiago de Compostelan reissulla tapasin kolme jenkkiä, jotka ovat päässeet joukkoon monen tonnin vaeltajien...
Heistä jokaisella on oma bloginsa tuolla trailjournalsilla ja itsekin olin jo aiemminkin kiinnostuneena tutkinut jenkkien traileja.
Tottahan on, että meidän ärhäkkä sopuli, röhkivä poro, kyykäärme etc ovat aika heppoisia otuksia traileillä oleviin käärmeisiin ja karhuihin, mutta eiköhän perusvarovaisuudella pärjää.
Kun ihmettelin jenkeille, että kovasti esim AT.n omilla sivuilla jossakin ohjeissa varoitellaan mun mielestä korostuneesti "trail angels" ihmisistä ja ettei voi ihmisiin luottaa tarjosivat he apua tai ei etc, niin olivat kovin hämmästyneitä asiasta.
t.Citysisko

Jonkinlaisen riskianalyysin olen tehnyt ja jossain vaiheessa tajusin, että suurin riski kuolla on silloin kun menen autolla Helsinki-Vantaa -lentoasemalle. En ole sen jälkeen riskejä paljoa ajatellut.

Toki esim. karhuja täytyy miettiä enemmän kuin täällä Suomessa. Siinä missä täällä voi nukkua ruuat teltassa, niin Jenkeissä on pakko ruuat heittää puuhun, ettei telttaan tule yöllisiä vieraita.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Tidus
20.11.2014 20:16

Lentoliput ostettu!

Tämä oli se viimeinen niitti. Nyt on suunnitelmat lyöty lukkoon ja Appalachian Trailin valloituksen esteenä on enää vain vakava loukkaantuminen.

Mahtava fiilis Smile
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Tidus
21.03.2015 13:37

10 päivää ja lento lähtee kohti Atlantaa :)
 Sivun alkuun

Kullervo
21.03.2015 16:36

Iso peukku Tidukselle!
 Sivun alkuun

Kukko
21.03.2015 18:36

Tsemppiä matkaan! Aivan mahtava juttu.

OS
21.03.2015 19:41

Oliko Tiduksesta ja reissustaan joku uutisjuttu jokin aika sitten?
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Tidus
22.03.2015 10:30

Kiitos :)

Ei ole ollut mitään uutisjuttua, enkä haluakaan mitään sen isompaa julkisuutta tän asian tiimoilta.
 Sivun alkuun

Kullervo
22.03.2015 16:26

Tidus kirjoitti:
Kiitos Smile

Ei ole ollut mitään uutisjuttua, enkä haluakaan mitään sen isompaa julkisuutta tän asian tiimoilta.

Kai kirjoittelet kuitenkin jotain kokemuksia (päiväkirjaa?) nettiin, olisi varsin mukava seurata reissun etenemistä. Meniskö kuitenkin vähän sujuvammin kuin Bill Brysonilla Wink
 Sivun alkuun

Tidus
22.03.2015 17:09

Jos teillä mielenkiintoa on, niin voisinhan mä esimerkiksi tänne perustaa ketjun, jonne kirjottelisin ja laittaisin kuvia välillä. Mä vaan luulen, että laiskuus iskee jossain vaiheessa enkä jaksa keskittyä muuhun kuin kävelemiseen, syömiseen ja nukkumiseen :D

Ja käytännössä mä pääsisin päivittämään blogia vain kaupungeissa ja paikoissa joissa on wifi-yhteys. Otan kyllä älypuhelimen mukaan, mutta siinä on liittymä jolla pystyy vain soittamaan. Eikä se 3g-yhteys siellä korvessa muutenkaan toimisi...

Täytyy vielä harkita :)
 Sivun alkuun

Kullervo
22.03.2015 17:22

Tidus kirjoitti:
Jos teillä mielenkiintoa on, niin voisinhan mä esimerkiksi tänne perustaa ketjun, jonne kirjottelisin ja laittaisin kuvia välillä. Mä vaan luulen, että laiskuus iskee jossain vaiheessa enkä jaksa keskittyä muuhun kuin kävelemiseen, syömiseen ja nukkumiseen Very Happy

Ja käytännössä mä pääsisin päivittämään blogia vain kaupungeissa ja paikoissa joissa on wifi-yhteys. Otan kyllä älypuhelimen mukaan, mutta siinä on liittymä jolla pystyy vain soittamaan. Eikä se 3g-yhteys siellä korvessa muutenkaan toimisi...

Täytyy vielä harkita Smile

Kyllä on mielenkiintoa, varmaan muillakin.
Hyvä vaan kun keskittyy kävelemiseen kun kävelee...menee reissu hukkaa jos stressaa sosiaalisesta mediasta. Mutta onhan niitä lepopäiviä varmaan välissä, jolloin voisi jotain raapustaa ylös meille muille ja vähän itsellekin. Vai joudutaanko odottelemaan joulukalenteria, niinkuin Kukon tapauksessa? Wink
 Sivun alkuun

Tidus
23.03.2015 11:06

Ei jumalauta nyt hajos perse. Jos tää reissu tällä tavalla alkaa, niin mitähän tässä on vielä edessä.

Rupesin eilen ihmettelemään, miksei passini ole siinä, missä se yleensä on. Käänsin kämppää yömyöhälle ylösalaisin, mutta mitään ei löydy. Aamulla sama homma jatkui.

Ei muuta kuin express-passia hakemaan ja saan sen tänään iltapäivällä. Viisumi täytyy kuitenkin hakea erikseen kokonaan uudella prosessilla. Ja se ei millään ehdi 31.3. lähtevään lentoon. Joten lentoa siirtämään viikolla eteenpäin --> hintaa 820 euroa! Kaikkineen tässä katsotaan, että ylimääräinen tuhat euroa lähtee yhden kadonneen passin kanssa.

Noh, mikään maailmanloppu tämä ei ole. Se on vain rahaa ja eikä aikataulu ole niin tiukka, etteikö siitä voisi viikolla myöhästyä.
 Sivun alkuun

Tidus
23.03.2015 11:27

Haha, Travellinkin asiakaspavelija soitti uudestaan ja kertoi sanoneensa muutoslippujen maksavan sittenkin vain 350 euroa.

Musta tuntuu, että näen unta. Ehkä herään kohta.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
e-OMC nettikauppa (Yhdysvallat) late3333 Muut varusteet 12 25.10.2009 14:36 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Siirry: