Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita Lars Monsen
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Lars Monsen
petra
19.01.2010 18:10

Tää juippi on miun mieleen,se kalastaa,metästää ja jopa vaeltaa.......
Eikä turhista grammoista kitise..... Laughing Laughing
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Joonas Frisk
19.01.2010 18:22

Kyllä vähän etoi kun nyrkillä taimenet tappoi. Raaka kaveri olevinaan, mutta íhan lälläri sänkypuuhissa.

- Sillä on lasten superlonpatja makuualustanaan. Laughing

hannes
19.01.2010 19:36

Joonas Frisk kirjoitti:
Raaka kaveri olevinaan, mutta íhan lälläri sänkypuuhissa.

Selkä silläkin reistailee - mainitsi siitä yhdessä kirjassaan.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Joonas Frisk
19.01.2010 20:12

hannes kirjoitti:
Joonas Frisk kirjoitti:
Raaka kaveri olevinaan, mutta íhan lälläri sänkypuuhissa.

Selkä silläkin reistailee - mainitsi siitä yhdessä kirjassaan.

Tiedän. Luin sen 365-kirjan. Itsellä ihan päinvastainen lääkitys: Kovalla makuuta menossa 10 vuosi ja aina kyljelläni. Selällä makuuta ei kestä pirun kaverinakaan paria minuuttia pidempään.
- tai kova ja kova. Onhan mulla perusleirissä talvella 30mm solumuovia alla ja sen alla 20 senttiä järviruokoa. Wink Embarassed
Kesällä sitten se 10 mm itseni ja isänmaan välissä.

varg62
19.01.2010 20:21

Sama minulla tuon alustan kovuuden kanssa.Itsellä oli kalliota tai kivikkoa niin riittää Thermarestin Z-lite.Himassa patja 5cm superloni.Pehmeys myrkkyä selälleni ja kyljelläni koisin aina.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Siskeli
19.01.2010 20:51

Kateellisen kommentti:
Kyllä mies tuhlaa rutosti puuta, että saa nauttia taivasalla pakkasella nukkumisesta

monark
19.01.2010 22:17

Ensimmäinen osa hiukan järkytti, mutta toinen jo selvetti!
Eli hirvimetsässä oikeasti tapahtuu noin... Pohjoiskalotin kalastajat/onkijat tekevät kaloille tai taimille noin...! Pohjoisessa retkeilevät polttelevat puita noin..!
Oikeasti mielenkiintoista!

Varusteet ovat kyllä asialliset!

Timoa
20.01.2010 2:42

Katsoin juuri kaikki jaksot putkeen... Pitkästä aikaa todella hyvin tehty/ohjattu sarja!

linkki Tuolta löytyy torrenttina videot ja täältä englannin kieliset tekstit linkki

Torrentti on täysin laillinen.
"The very popular series called “Nordkalotten 365″ has been aired on traditional TV in Norway. Over 900 000 of Norway’s 4,6 million watched the show in average, and the marketshare was close to 50%! “Nordkalotten 365″ is now made available for download. In this series the experienced hiker Lars Monsen has traveled alone through the north of Scandinavia for one year. The first episode is already published and the next episodes will be made available as they are encoded.

The files are MPEG4 H.264, 1024×576 25fps, 3 Mbit/s. No DRM."

Tarvitset torrent clientin lataamiseen (esim. bittorrent) sekä videon katseluun sopivan ohjelman (esim. vlc player).
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

rautu
20.01.2010 8:50

Just tommonen on Eränkävijä. Very Happy Odotan tulevilta jaksoilta paljon.

Kyllähän tuolla nyt puuta riittää poltella. Kunnon valkea varmaan antaa turvallisuuden tunnetta, eikä tarvitse öisin heräillä lisäilemään tulia.

Ei oo häränpäivää!!
 Sivun alkuun

Ässä
20.01.2010 21:44

Youtube.com eikä tarvii asennella mitään. hakusanaksi Monsen Lars ja löytyy muutakin matskua valmiiksi tekstitettynä (Lontooksi).
 Sivun alkuun

Luiro
18.03.2010 9:24

Kuinkas saisi nuo youtuben videot kopiotua omalle kovalevylle ?
Yritin keepvid:n kautta mutta ehdottaa pelkästään .flv versiona ja sekin latautuu vain txt:nä, esim. video-1.flv.txt.
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun

Timoa
18.03.2010 11:23

Ota se .txt pois siitä perästä niin sitten sulla on tiedosto .flv joka on videotiedosto.
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla Vastaa lainaamalla viestiä

Luiro
18.03.2010 12:05

Ei toimi siltikään.
Jos poistan .txt:n niin ei avaudu videona Crying or Very sad
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun

korven-menninkäinen
18.03.2010 16:01

Mikä katselu ohjelma käytössä? Itse käytän VLC:tä, jolla näkyy.
 Sivun alkuun

Luiro
18.03.2010 17:16

Katseluohjelmana on esim. Real Player tai VLC.

Kyse on nyt vain siitä kun aiemmin nuo Monsenin pätkät sai tallennettua myös .mp4 muodossa ja ne tallentui ihan kivuttomasti kovalevylle. Nyt tallennusvaihtoehtona on vain .flv ja se tallentuu kovalevylle muodossa .flv.txt, eikä näin ollen näy sitten millään Evil or Very Mad
Juhani Valli, 2007
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Lähdetkö kesällä 2018 Lars Monsenin m... Harhailija Norja, Ruotsi, Venäjä ja muut lähialueet 15 20.01.2018 13:08 Katso viimeisin viesti
O: Lars Monsen Pohjoiskalotti 365 kir... Buli Ostetaan ja Myydään 8 07.03.2015 20:58 Katso viimeisin viesti
MYYTY: Lars Monsen; Pohjoiskalotti 36... Maxwell Ostetaan ja Myydään 6 28.04.2014 16:41 Katso viimeisin viesti
Millainen jalusta Lars Monsenilla mountata Kameran kanssa vaelluksella... 2 13.08.2012 21:45 Katso viimeisin viesti
M: Muutama Lars Monsenin kirja 0miinus0 Ostetaan ja Myydään 2 20.07.2012 16:05 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 8
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Siirry: