Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Nelikymppisten naisten "vaellusklubi"
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Raija
28.05.2009 21:39

Jos 40+ naiset ovat vielä lähdössä, olen halukas liittymään seuraan. Vaikkapa juhannuksena. Muukin aika toki sopii.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: kesäretki
tekstiiliurheilija
29.05.2009 9:24

Minulla ainakin juhannus on jo buukattu, mites muut? Ehdotettiin Bengtskäriä, mutta olen menossa sinne jo toisella porukalla. Olisiko sitten päiväretki Nuuksioon sellainen ehdotus, joka saisi eniten puoltoääniä? Päivämääräehdotuksia? Miten olisi la 11.7 tai su 12.7.? Minulle käy näillä näkymin myös sitä edellinen ja seuraava viikonloppukin.

Mustikka
29.05.2009 11:41

Kiva kun täällä on aktiviteettia. Itse olen lomalla heinäkuun ja yritän silloin tehdä vähän pitempiä retkiä, jotka ei muuten onnistu. Elokuusta eteenpäin sitten taas kiinnostaa päiväreissut yms.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Raija
29.05.2009 22:29

Minulle sopivat kaikki viikonloput ja pystyn jonkin verran pidentämään viikonloppuja (pe-ma). Kaikki kohteet ovat ok. Harmittaa kun en huomannut edellistä retkeänne Crying or Very sad

Päiväretki Nuuksioon 11/12.7 kuullostaa hyvältä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

heenu
01.06.2009 7:12

Minullakin on heinäkuussa hyvin aikaa. 11.-12.7 sopisi siis minullekin.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Raija
02.06.2009 21:28

Hienoa, sitten meitä olisi jo kolme, joille alustavasti sopii. Tekstiiliurheilija ja Heenu: haluatteko tehdä päiväretken vai myös yöpyä?
 Sivun alkuun

tekstiiliurheilija
03.06.2009 9:57

Raija kirjoitti:
Hienoa, sitten meitä olisi jo kolme, joille alustavasti sopii. Tekstiiliurheilija ja Heenu: haluatteko tehdä päiväretken vai myös yöpyä?

Näillä näkymin ajattelin ihan päiväretkeä, voisi vähän patikoida ja näppäillä maisemista kuvia. Omistan halpisteltan, jota en ole edes koepystyttänyt kertaakaan, joten hieman arveluttaa yöpyminen. Olen edellisen kerran pystyttänyt teltan/auttanut pystyttämisessä joskus 80-luvulla rockfestarilla, joten retkeilytaidot ovat hieman ruosteessa Rolling Eyes

Haluatteko te muut yöpyä?

Voisi katsella säätiedotuksia kun ajankohta lähestyy ja päättää tarkemmin tapaamisesta.

Bambi
03.06.2009 21:35

Hei,

en ole vielä neljääkymmentä, mutta haluaisin osallistua Nuuksion päiväretkelle. Yöpymisestä en ole varma, varusteet eivät taida riittää vielä toistaiseksi.

.B
 Sivun alkuun

Raija
04.06.2009 0:09

Minulle sopii sekä päiväretki että yli yön retki. Tärkeintähän on kulkeminen, eikö?

Ja hienoa kun meitä on jo neljä Very Happy
 Sivun alkuun

heenu
04.06.2009 7:14

Minäkin olin ajatellut ihan vain päiväretkeä...minulla kun ei ole omaa telttaa. Tehdään sopivan pituinen lenkki ja jossain vaiheessa pitää päästä käristämään makkaraa nuotiolle Very Happy
 Sivun alkuun

tekstiiliurheilija
29.06.2009 12:53

Raija, Heenu, Bambi ja muut Nuuksion päiväretkestä kiinnostuneet: Pitäisikö nyt päättää päivämäärä, eli onko la 11. vai su 12.7. parempi? Missä tavataan? Tulen julkisilla, eli helpointa olisi huristaa päättärille Kattilaan. Entä reittivalinta? Olen kulkenut siellä vain polkuja pitkin. Järviä olisi kiva bongata ja sitten pitää päästä tulipaikalle makkaranpaistoon. Omia nuotioita ei saane sytytellä näillä helteillä.

Raija
29.06.2009 21:38

Minä olen varannut retkelle molemmat päivät, eli minulle sopii kumpi vaan. Tavataan Kattilalla.

Onko teistä kovin vastenmielistä kulkea polkua pitkin? En ole koskaan ollut Nuuksiolla ja luontoon.fi mukaan korpinkierros vaikuttaa mukavalta... reitin varrella voisi paistaa makkaraa ja keittää porokahvit.
 Sivun alkuun

tekstiiliurheilija
03.07.2009 10:30

Koska muita kuin Raija ei ole ollut langoilla, päätetäänkö sitten vaikka lähteä lauantaina 11.7.? Toivottavasti ei ole ihan kamala sää, kun luvattiin että helteet loppuvat.

Haluaisin mielelläni olla jo aikaisin aamulla liikenteessä ennen mahdollista ryysistä. Ja jos aiomme ensin kävellä Kattilasta Haukkalammelle ja kiertää korpinkierroksen ja vielä paistaa makkaraakin, tulee joka tapauksessa kokopäiväretki. Yksi reittiyhteys, jolla pääsen perille, on 85A bussi Espoosta 8.58 ja se on Kattilassa 9.25 maissa. Aikaisempi vuoro on Kattilassa 8.15 ja seuraava 9.55.

Miten tunnistamme toisemme, pitäisikö olla joku kuusenhavu rinnuksissa tms.?

Raija
03.07.2009 18:40

9.25 Kattilassa on hyvä. Jaana on yv:nä kertonut tulevansa mukaan. Meitä onkin sitten kolme Very Happy

Jaana on helppo tuntea, hänellä on se 40-v koira Laughing . Minä tulen sinisellä farmariFordilla. Kokoonnutaanko kaikki minun autoni lähelle 9.30 aikaan?

Mukava lähetä matkaan!
 Sivun alkuun

jaana
06.07.2009 7:49

Olen tulossa. Mukana on "ikäloppu" iso musta koira.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Pitkavartiset vaellus"kengat" luuppi Kesävaellusvarusteet 3 31.05.2020 0:44 Katso viimeisin viesti
"Nalle" jutavi Tietokilpailut ja kuva-arvoittelut 1 30.04.2020 15:33 Katso viimeisin viesti
Saako "kertakäyttövuoka-alumiini... Ribox Ruoanlaittovälineet ja varusteet 7 11.10.2019 19:05 Katso viimeisin viesti
M: Bergans rinkka, molle taskuja, nai... erailija Ostetaan ja Myydään 1 09.06.2019 15:38 Katso viimeisin viesti
M: "Lintu" -puukko *poistettu* zag Ostetaan ja Myydään 0 17.05.2019 8:23 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 4 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Siirry: