Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Nelikymppisten naisten "vaellusklubi"
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Mustikka
05.04.2009 21:24

Heissan, olen ollut poissa tietokoneen äärestä, mutta Repovesi-tapaaminen kiinnostaa edelleen! Itse olen just maagiset 40+, mutta ikähomma ei varmaankaan ole niin tärkeä pointti tässä.

Katselin kalenteria, ja tässä vaiheessa näyttäisi tuo toukokuun viikonloppu käyvän kyllä. Pidetään tätä asiaa vireillä ja toivotaan, että vielä lähempänä h-hetkeä löytyy innokkaita lähtijöitä.

Ja jos ei toukokuussa, niin sitten kesäkuussa, tai elokuussa, tai... Very Happy .
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Nilakka
06.04.2009 13:48

Harmi,kun en pääse juuri tuolle reissulle,olen menossa sinne 22-24.5. Mutta mulla onkin sitte oma porukka mukana... Laughing
Ollaan Espoon Ladun jengillä.
Mutta en usko,että porukkaa kovin paljon tulee...
Ja he majoittuvat hotelliin.
Mie telttailen.

Saa sinnekkin tulla,mun kans telttaileen,jos joku tahtoo.
Mulla on kartat valmiina eli eiku messiin vaan.

Tosin ei sitten nousta kukonlaulun aikaan,vaan nukutaan makeasti sen minkä nukuttaa Laughing
Ja illalla tanssitaan,jos tanssittaa Cool
Päivällä on mahdollista tulla risteilylle,se kestää 2h.

Rosmariini
06.04.2009 17:58

Sinne vaan sekaan Repoveden poluille. Ei vältämättä aina ole kauhea ruuhka viikonloppunakaan jos ei välttämättä halua olla juuri siinä sillan alueella. Minulle sopii tuo toukokuun viikonloppu, passaa myös jokin kesäkuun viikonloppukin ihan hyvin. Voisin kyllä sitten olla samalla vaivalla yhden yönkin, kun ajomatkaa kuitenkin vähän kertyy.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

susitaival1
11.04.2009 21:12

Lähden mielelläni mukaan ja voin olla yötäkin. Viikonloput sopii mainiosti. Kyytiinkin voin ottaa pari ihmistä pääkaupunkiseudulta. Smile

Rosmariini
12.04.2009 12:15

Kimppakyyti on hyvä ajatus! Munkin kyytiin mahtuu Hyvinkäältä tai sen jälkeen. On kyllä todennäköisesti pikkupiski (7kk) kyydissä. Useimmiten on tosi kiltisti autossa ja muuallakin.
 Sivun alkuun

luontoihminen
16.04.2009 17:57

Repovedelle olis mukava lähtee, kun en oo käyny! Pitää seurailla, milloin olette sinne menossa, jos vaikka tulisin mukaan! Razz Olen kyllä reilusti ala-ikäinen, mutta jospa huolisitte tällaisen noviisin mukaanne... Jos otan äiteen mukaan, niin keski-ikämme olis sitten aika lähellä tuota neljääkymppiä! Laughing

Koirankin voisin ottaa mukaan, mutta sillan ylittäminen ei silloin taitaisi onnistua. Vai onko kenelläkään tästä kokemuksia, siis koirasta riippusillalla? Shocked
 Sivun alkuun

Mustikka
05.05.2009 9:27

Vieläkö nelikymppiset naiset & hengenheimolaiset on täällä kuulolla? Toukokuulla ollaan ja ensimmäinen kaavailtu ajankohta (16.-17.5.) lähestyy.

Itse olin vähän tuota viikonloppua kaavaillut kotimaan yöretkeilyn retkeilyn aloittamiseen, löytyy seuraa tai ei. Nyt juuri kuulin, että olisi lauantai-iltana ystävien tapaaminen vähän eri puolella Etelä-Suomea, joten ei taida onnistua ainakaan yöpyminen tällä kertaa... tai sitten pitäisi lähteä perjantaiyöksi ja lauantaina ajoissa pois.

Mutta mikä täällä on meininki?
 Sivun alkuun

susitaival1
06.05.2009 19:35

Hyvä kysymys, kun hiljaisuus meinaa laskeutua mitä lähemmäs ajankohta tulee- olen lähdössä edelleen ja kiva olisi, jos porukkaa tulisi enemmänkin ihmettelemään metsän saloja. Ja olisihan se hyvä sopia joku kellonaikakin mihin tähdätään...Miten olisi puolenpäivän hujakoilla? Tosin minulle käy hyvin jokin muukin aika...

Rosmariini
06.05.2009 20:05

Juu, tulossa ollaan edelleen. Puolen päivän aika kuulostaa hyvältä. Ennättää rauhassa ajella perille. Jos joku haluaa/tarvitsee, voin 1-2 klubilaista ottaa "kirppuni" kyytiin. Mahtuu vielä reputkin mukaan.
 Sivun alkuun

Mava
06.05.2009 20:58

luontoihminen kirjoitti:
Koirankin voisin ottaa mukaan, mutta sillan ylittäminen ei silloin taitaisi onnistua. Vai onko kenelläkään tästä kokemuksia, siis koirasta riippusillalla? Shocked

Omaa koiraa ei ole mutta kyllä siitä on koiriakin yli mennyt.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä

heenu
07.05.2009 10:04

Onko suunnitteilla päiväreissu, vai aikooko joku myös yöpyä?
Voisiko joku kertoa myös tarkemman kohtaamispaikan ensi kertaa sillä suunnalla liikkuvalle?
Saattaapi nimittäin olla,että tulen mukaan Smile
 Sivun alkuun

peetu
07.05.2009 10:18

Sama vika, mukaan voisin tulla mutta minne ja monelta Laughing

Koira on mulla mennyt sen riippusillan monasti. Vähän eka hirvitti mutta rauhallisesti kun mentiin niin selvittiin. Makkara oli myös hyvä rohkaisu Wink
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Vastaa lainaamalla viestiä

Mustikka
07.05.2009 16:01

Hirmu kiva kun tämä tapaaminen näyttäisi toteutuvan, itse ehkä joudun kyllä jäämään pois, kun pitäis olla yli 300 km päässä lauantai-iltana klo 18 Sad .

Seurailen täältä etäämpää, mitä sovitte, ja jos joku näyttäisi lähtevän jo perjantai-iltana ja kaipaa seuraa ja ilmakin suosii, niin sitten mukaan.

Ehkä saadaan toinenkin tapaaminen joskus, kaikillehan ei millään aina käy.
 Sivun alkuun

Rosmariini
07.05.2009 18:01

Jos kelit suosii, niin mikä ettei voisi jo perjantaina lähteä viikonlopun viettoon. Jäisi lauantai kokonaiseksi päiväksi olla perillä, aina mukavampaa niin.
 Sivun alkuun

susitaival1
09.05.2009 23:38

Wink Minäkin voisin harkita lähtöä jo perjantaina, hyvä idea, tuntematon paikka ja aikaa jo teltassa yöpymisestä, joten sekin kiehtoisi. Menis kyllä aika myöhäiseksi...
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Pitkavartiset vaellus"kengat" luuppi Kesävaellusvarusteet 3 31.05.2020 0:44 Katso viimeisin viesti
"Nalle" jutavi Tietokilpailut ja kuva-arvoittelut 1 30.04.2020 15:33 Katso viimeisin viesti
Saako "kertakäyttövuoka-alumiini... Ribox Ruoanlaittovälineet ja varusteet 7 11.10.2019 19:05 Katso viimeisin viesti
M: Bergans rinkka, molle taskuja, nai... erailija Ostetaan ja Myydään 1 09.06.2019 15:38 Katso viimeisin viesti
M: "Lintu" -puukko *poistettu* zag Ostetaan ja Myydään 0 17.05.2019 8:23 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Siirry: