Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Olen vaeltaja. Oletko Sinäkin?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
ohjus
23.07.2008 16:02

jos joku uskoo/sanoo olevansa vaeltaja niin silloin hän on vaeltaja, ei siinä muiden auta mennä vastaan väittämään.
Täällä saa jokainen olla ihan mitä tahtoo, tosissaan tai ei mut silti kivaa hengailla.

peurakorva
23.07.2008 18:58

tekstiiliurheilija kirjoitti:

Ohessa testi, jolla voit objektiivisesti todeta vertaisryhmäsi:
http://koti.mbnet.fi/heksahem/vaellus/gstgp_kysely.php

Ups! Olenkin vain kumisaapasuskovainen (3.94). Minä kun luulin, etten ole minkään lajin uskovainen.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

stn
23.07.2008 19:23

peurakorva kirjoitti:
Kuulostaa ihan gummisaapastalebanilta, jotka tällä foorumilla on todettu sosiaalisesti rajoittuineiksi. Eli edelliset taitavat olla oikeassa.

kuulun gummisaapastalepaani ryhmään, vaikka on vaellusjalkineet.
Mutta tunnistan itseni, jos näen kairassa toisen asentopaikan, niin kierrän/kuljen ohi huomaamatta, en halua törmätä toiseen ihmiseen tunturilla, siksihän olen sinne yksin lähtenyt.
Mutta jos satutaan vastakkain jonkun kohtalon oikusta niin kyllä ystävällisesti vaihdetaan kuulumiset ja menemiset, ja jatketaan omia polkuja. Ja yleensä tämä on hengenheimolainen, joka kulkee siellä missä toinen mahdollisesti ei kulje...

Tulen toimeen ihmisten kanssa jos haluan tai olosuhteet pakottaa, mutta viihdyn parhaiten yksin/omieni joukossa, en vieraitten.
Olen antisosiaalinen, olen gummisaapastalepaani, ilman saappaita.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

heppuli
23.07.2008 21:30

Ääh!
En tarkoittanut aamuista purkaustani noin totiseksi Embarassed
Tulen vain yleensäkkin väärin ymmärretyksi, joten siirrän vastuun kuulijalle.

Siis kulkekoon kukin, miten lystää, oman polun tallaajatkin... Confused

stn
23.07.2008 22:42

heppuli kirjoitti:
Ääh!
En tarkoittanut aamuista purkaustani noin totiseksi Embarassed
Tulen vain yleensäkkin väärin ymmärretyksi, joten siirrän vastuun kuulijalle.

Siis kulkekoon kukin, miten lystää, oman polun tallaajatkin... Confused

kuules heppuli, täällä ei ole tosikkoja.
jos jotain tietoa kaipaat, niin täältä saat, kukaan ei panttaa.
Tuu rohkeasti mukaan vaan, ja kysy suoraan.
3vk. ja muotkalle
 Sivun alkuun

blueraven
24.07.2008 7:30

Pitipä taas tehdä tuo testi. ( varmaan joskus ainemminkin kokeillut...)

Pekka paerusvaeltaja, pisteitä 4.43.

Vaan hiukan pitää kritisopida testin laadintaa, kysymyksissä oli turhan monta joihin ei löytynyt oikeaa vastausvaihtoehtoa.

Vastaamatta piti jättää kysymykset 4, 8, 9, 15, 25 ja 30. Rolling Eyes
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Vastaa lainaamalla viestiä

ohjus
24.07.2008 14:37

Samaan kastiin Pekka Perusvaeltajaksi pääsin 4:15

olen nyt tyytyväinen itseeni Smile

anonyymi ajattelija
24.07.2008 17:59

kehtaako tätä nyt sanoa...

mestariluokan gummisaapastalepaani 2.78

Ainakin olin rehellinen Twisted Evil
 Sivun alkuun

George
24.07.2008 18:20

peurakorva kirjoitti:

Ups! Olenkin vain kumisaapasuskovainen (3.94). Minä kun luulin, etten ole minkään lajin uskovainen.

Tuli kokeiltua, aivan sama luku tuli minullekin. Mahtaako ikä jo painaa. Shocked
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

tyy
24.07.2008 18:46
Vieras

George kirjoitti:
peurakorva kirjoitti:

Tuli kokeiltua, aivan sama luku tuli minullekin. Mahtaako ikä jo painaa. Shocked

Sama juttu. Miten tää on mahdollista? Enää pari vuosikymmentä ja olen gorepelle, äkkiä gummisaappaan ostoon Shocked
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Olen vaeltaja. Oletko Sinäkin?
Iti maya srutam
24.07.2008 20:18
Vieras

Kiitän hienosta ja piristävästä mielenkiinnosta hyvin tarkkaan ja
perusteellisesti harkittua viestiäni kohtaan. Onko todella
niin, että kukaan täällä nettifoorumilla ei voi edes olettaa,
kenenkään olevan tosissaan? Minä nimittäin olen!
Haluan aidosti ja rehellisesti löytää suurinpiirtein samoihin
raameihin sopivan toisen vaeltajan.
Blueraven totesi osuvasti; haluaako sellainen tulla edes löydetyksi? Ja Walker jatkoi samalla linjalla: halunnee olla yksin! Peurakorvan
vielä jatkaessa, että kuulun sosiaalisesti rajoittuneisiin.
Ehkä olette kaikki tavallaan oikeassa. Yhdestä asiasta
olen kuitenkin varma, hyvä eräkaveri on painonsa arvoinen kultaa!
Paljon, paljon arvokkaampi ja tärkeämpi, kuin kaikki maailman
varusteet tms, joista täällä (anteeksi vaan) loputtomiin kinastellaan. Tällä mielipiteelläni en silti halua ärsyttää ketään.
 Sivun alkuun
Personal Photo Album Vastaa lainaamalla viestiä

Hamalainen
24.07.2008 22:10

Sain 2,77 enkä pidä itseäni täydellisenä gst:nä onhan minulla fleecet ja goretex maiharit mallia Sievi:D. Talvella Pes takin materiaalina ja sarkaa housuissa Very Happy Very Happy
 Sivun alkuun

blueraven
25.07.2008 8:54

Vähän kun joustaa ja on valmis tinkimään vaatimuksistaan, kyllä se saattaa löytyäkin...
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Vastaa lainaamalla viestiä

heppuli
25.07.2008 9:07

Niin Iti m... Ehkä sinun pitää löytää joku kehityskelpoinen yksilö.
Kenties parkkiintunein vaeltaja ei enään taivu asettamiisi raameihin.
Etsi joku, joka ei jalkakäytävältä ole poistunutkaan ja vie se sitten kairalle. Jos ei se ole mieleinen, niin jätä sinne ja yritä uudelleen, kunnes osuu oikeaan. Smile

hltmuuu
25.07.2008 9:24

Kuljeskelin yksikseni Heinäkuun sateissa viikon Itäkairassa näkemättä ketään . Kuivattelin nuotiolla kamppeita ennen telttaan menoa,nukuin riittävästi ja söin hyvin.Liikuin aika hitaita paikkoja katsellen luontoa ja sain matkaa arviolta 50-60 km plus pyöräily Lokasta Morottajanvuotsoon edestakaisin.
Se on minulle otollisin tapa kulkea ( 2.8Cool
Huom, kumisaappaat ainoina sopivina kulkuvälineinä
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Ekologisin vaeltaja Ursus Luonnonsuojelu 16 18.11.2020 13:39 Katso viimeisin viesti
Vaeltaja katosi jounito Lappi 16 13.11.2020 17:22 Katso viimeisin viesti
Oletko lainsuojaton vaelluksella? rance Muut varusteet 10 27.02.2020 16:34 Katso viimeisin viesti
Oletko nähnyt naalia? lepposasti Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 17 21.01.2020 17:38 Katso viimeisin viesti
Ostetaan Joutsen Vaeltaja light makuu... Micke Ostetaan ja Myydään 11 16.01.2020 16:43 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Siirry: