Vaellusturinat II
Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy VaellusWiki Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit Valokuvakilpailu WAP  
Asentopaikkani Phoogle | Retkeilijän kiintopisteet                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Kesävaellusvarusteet Riipputaskuhaalarit
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Riipputaskuhaalarit
Hamalainen
09.04.2020 6:53

Olen tehnyt jonkun verran keväthommia leirialueellamme ja päällä on ollut riipputaskuhaalarit ja olen alkanut miettimään että nehän voisivat olla hyvät vaellushousuina.
Haalarit pysyvät hyvin ylhäällä ja polvitoppauksien kanssa on mukava sytytellä nuotiota ja muutenkin on mukava olla polvillaan
Tietenkin näissä on tuo työ etuliite joka voi olla joillekin vaikea asia Very Happy

Esimerkiksi tällaiset

http://www.bockmann.eu/riipputaskuhaalari/
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Pepi
09.04.2020 8:20

Onko niissä takaluukku tai takaa irrotettavat viilekkeet?

Micke
09.04.2020 10:59

Itse pidän talvireissuilla avohaalareista, mutta kesällä en niitä välttämättä haluaisi käyttää, koska jos on tarve pitää takkia päällä, niin ylimääräinen kangaskerros keskivartalon kohdalla voi olla liikaa.

Pepi ilmeisesti viittaa kysymyksellään isolla asialla käyntiin, itse en ole pitänyt takin riisumista ongelmana toimituksen ajaksi, vaikka ainahan se olisi helpompaa jos takaluukku olisi.
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Hamalainen
09.04.2020 12:44

Micke kirjoitti:
Itse pidän talvireissuilla avohaalareista, mutta kesällä en niitä välttämättä haluaisi käyttää, koska jos on tarve pitää takkia päällä, niin ylimääräinen kangaskerros keskivartalon kohdalla voi olla liikaa.

Pepi ilmeisesti viittaa kysymyksellään isolla asialla käyntiin, itse en ole pitänyt takin riisumista ongelmana toimituksen ajaksi, vaikka ainahan se olisi helpompaa jos takaluukku olisi.

Jos housuissa olisi takaulukku kalsareissakin pitäisi olla, voisi mennä hankalaksi.

Wurthillä on riiputaskuhaalarit missä yläosa on verkkoa. En löytänyt kuvastosta mutta minulla roikku yhdet naulakossa
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Micke
09.04.2020 16:20

Jonkin verran on kokemusta takaluukku haalareiden käytöstä ja ihan hyvin sieltä luukusta saa "tehtyä tilaa" alusvaatteisiin, mutta jos päällä on avohaalarit, niin silloin tulee yleensä riisuttua takki. Aikanaan mulla oli TNF Karakorum-suit (tai on se vieläkin tallella), eli kokohaalari luukulla, silloin oli kätevää tehdä tarpeet "luukusta"....

Retkeiluvaatevalmistajista aika harva tekee noita avohaalareita puuvillapolyesterista, kalvollisiahan on tarjolla vaikka mitä merkkejä. /Offtopic alkaa/ Itse en kyllä keksi parempia hiihtohousuja keskitalven kuiviin pakkaskeleihin metsäsille alueille. Avotunturiin, kuten vaikka Sarekiin valitsen itse mielummin kyllä kalvolliset avohaalarit. Siellä tulee aina sen verran, ettei kalvo haittaa juurikaan hien välttelyä. /Offtopic loppuu/
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: