Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ostetaan ja Myydään Ostetaan Joutsen Vaeltaja light makuupussi
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Ostetaan Joutsen Vaeltaja light makuupussi
Micke
16.01.2020 15:43

Ostetaan siis Joutsen vaeltaja light makuupussi. Kyseessä on siis makuupussi jonka värit ovat tummansininen, lila/violetti ja vaaleansininen. Hankinnan syy on puhdas nostalgia/ oma retkeilymuseo... Tarjoa niin maksan enemmän kuin käyttöarvo on...

Muut kuin tuo yllä mainittu väriyhdistelmä ei käy...

Edit: pannaan nyt hinnaksi 120 euroa, jonka maksan suhteellisen hyväkuntoisesta. Tälläinnen pussi oli kuitenkin mukana ensimmäisellä vaelluksellani, joten sellaisen myös haluan... Jos 120€ on liian vähän niin tarjoa silti, mietin mitä olen valmis maksamaan....
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Raimahe
28.01.2020 15:20

Laitoin yv:tä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Raimahe
29.01.2020 9:45

Tulikohan yv perille. Minulla on kaksikin tuollaista pussia, toisesta voisin luopua.
puh. nollaviisnollakolmekuusviisneljäkuusviisyks. Soittele.
T.Raija
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Micke
07.02.2020 9:37

Viesti tuli perille, olin Itäkairassa hiihtlemässä parisen viikkoa ja ei tullut seurattua tätä foorumia... Vastaan YV:hen...

EDIT: Kaivoin makuupussin suojapussin esiin ja tunnisteena voisi olla pussissa lukeva "ULTRA-LIGHT" teksti.
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Micke
14.02.2020 21:33

Edelleen hakusessa kyseinen makuupussi, mahdollisesti voin maksaa hieman enemmänkin, jos pussi on erittäin hyvä kuntoinen. Tätä on kait myyty vuosina 1990-1992 tms..... Itselleni aiemmin tarjottu pussi oli vuodelta -89, itseasiassa sitä lähdettiin ostamaan, mutta malli oli vaihtunut, kun hakemani ostettiin....

Help me, good price...

Metsän Omena
14.02.2020 21:51

Ei myynnissä, mutta kaapissa vihreä Joutsen vaeltaja light makuupussi tuolta ajalta. Ulkokangas tumman vihreä sisus vaalean vihreä. Pakataan sellaiseen neliskanttiseen vetoketjulliseen pakkauspussiin. Oli mukana joissakin Suomen ladun, Suomen Partiolaisten ja reserviläisten tapahtumissa ennenkuin ajunqilak teki paremman.
 Sivun alkuun

Micke
14.02.2020 22:33

Itse sain kaveriltani tuon vihreän, loppuun nukutun pussin jossa kankaat olivat ihan(muka) loppu. Untuvat talteen ja kankaista varustepusseja, tosin äidin avustamana. Edelleen nämä ylimunivat kankaat palvelevat varustepusseina, kuten ovat jo 25 vuotta tehneet. Vielä nuo untuvat pitäisi käyttää hyödyksi, menisköhän ne Erikoistunturiin????
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Tena makuupussi kysymys, apua tarvitaan laphilainen Talvivaellusvarusteet 12 27.01.2020 10:29 Katso viimeisin viesti
Ostetaan Tukkeja tunturin takaa kirja Micke Ostetaan ja Myydään 0 05.12.2019 20:26 Katso viimeisin viesti
Ostetaan keitinlaatikko/voitko tehdä ... Ribox Ostetaan ja Myydään 7 01.10.2019 17:07 Katso viimeisin viesti
M: Helsport Ringstind Light 1 -vaellu... Trekkeri Ostetaan ja Myydään 0 20.05.2019 10:23 Katso viimeisin viesti
O: fjällräven greenland parka light m... MarttiJ Ostetaan ja Myydään 0 08.04.2019 16:39 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: