|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Retkeilijän erätaidot, Nalle Corander |
repe 28.10.2018 13:17
Nettikirppiksellä 25 €, onko hyvä kirja? _________________ Tunturissa tuulee! |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
dailymail 28.10.2018 19:55
Muistaakseni vivahtaa survivalismiin ( vai mikä se sana on?), mutta kyllä siinä on ihan asiallista asiaa, joka on hyvä tietää. Lars Monsenin kirjat kannattaa lukea ja onhan niitä muitakin, mutta ei nyt tule kirjoittajat mieleen.
25 euroa kuulosta kalliilta. _________________ Mikään ei ole niin varmaa kuin minä |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
luuppi 28.10.2018 21:34
En ole nahnyt kuin otteita, esim. nuotiotyypit (kuvineen)
- mina teen aina Aku Ankka nuotion... joka onkin kuulemma kaikkein huonoin!
Siis varmasti hauskaa luettevaa |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
StefanG 28.10.2018 22:27
Enpä nyt sanoisi että kallista, netistä ainakaan en löytänyt koska joka paikasta loppuunmyyty. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Heikki 29.10.2018 10:38
Näitä Nalle Coranderin kirjoja on itse asiassa kaksi osaa, joista ensimmäinen keskittyy yleisesti luonnossa liikkumiseen ja toinen osa käsittelee ruoan saantia luonnosta. Yhteensä n. 450 sivua.
Minulla olisi saatavissa molemmat osat, jotka ovat tuommoisessa K3 kunnossa. Kaupanpäälle laitan pakettiin August Ramsayn: Kesämatkoilla Kanootissa vuodelta 1891. Tämä on vanha kirjastosta poistettu kappale ja ei ole erikoisen hyvässä kunnossa. Varsinaisesti siitä ei puutu kuin kanootin kuva, joka on kappaleessa Kanootin rakentaminen. Joku on matkan varrella saksinut sen omiin tarpeisiinsa. Jos on kiinnostusta niin yv yhteyttä. Paljon en niistä pyydä, mutta tehkääpä tarjouksia. Kirjat ovat Porissa. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
StefanG 29.10.2018 19:20
Heikki kirjoitti: |
Näitä Nalle Coranderin kirjoja on itse asiassa kaksi osaa.
August Ramsayn: Kesämatkoilla Kanootissa vuodelta 1891. |
Kas, kas. En ole ainoa jolla on nuo kolme kirjaa.  |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Heikki 30.10.2018 7:55
Minulla on lisäksi vielä melko hyväkuntoinenkin Kesämatkoilla kanootissa. On tullut vuosien varrella kerättyä kaikenlaista melontaan liittyvää kirjallisuutta. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
OS 30.10.2018 10:36
Heikki kirjoitti: |
On tullut vuosien varrella kerättyä kaikenlaista melontaan liittyvää kirjallisuutta. |
Samoin. Uudemman melontakirjallisuuden kerääminen on kuitenkin jäänyt aika vähäiseksi ja taitaa jäädäkin. |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|