Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Muut varusteet Mika Suonpään Maastokartat sovellus
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Mika Suonpään Maastokartat sovellus
karitsa
09.11.2017 19:50

Latasin just puhelimeeni ko. sovelluksen. kesti vain muutaman sekunnin ja se pisti ajattelemaan että paljonko karttoja tallentui. Eli pelaako ollenkaan ilman verkkoa,siis pelkkien satelliittien välityksellä?

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
LauriA
09.11.2017 20:36

Ilmaisversio tarvii netti yhteyden. Muutaman € lisäsovelluksella saat ladattua kartat puhelimen muistiin. Toinen maksullinen sovellus piirtää kuljetun reitin.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Tapsa
10.11.2017 14:31

Itse olen käyttänyt sovellusta ja hyvin toimii esim. reittien hallinta kannattaa hommata kuten karttojen esilataus kun ovat muutaman euron hintaisia! Suosittelen lataamaan Very Happy

http://picasaweb.google.com/luontokuvaaja kuvagalleria
www.youtube.com/channel/UCTyFpaJiu5UVpEktkVgqV1A videogalleria
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

setä tuomo
10.11.2017 23:29

Hyvin toimi tyttären syksyisen vaelluksen seuraaminen kotisohvalla istuen sovelluksen avulla Mr. Green
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

LauriA
11.11.2017 16:59

^Tätä olen vähän miettinyt miten toimii jos käytössä ei ole puhelin tai data verkkoa. Vai toimiiko?=>Siis jos kulkija on kaiken verkon ulkopuolella
 Sivun alkuun

rar
11.11.2017 20:20

Ohjelma tietysti toimii jos on virtaa ja yhteys GPS-sateliitteihin. Minulla on ollut puhelin lentotilassa, jossa olen tarkastanut sijaintia tarvittaessa.

Sijainnin jakaminen ei toki onnistu, jos ei ole datayhteyttä. Ja nuukille tiedoksi, että puhelimen välimuistiin jää karttoja käytettäviksi, jos vain katsoo paikat etukäteen. Säästyy se muutama euro..
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Muiden maiden maastokartat Daix Muut varusteet 6 30.05.2017 9:39 Katso viimeisin viesti
Maastokartta sovellus - Onko Ruotsiin... Pena10 Norja, Ruotsi, Venäjä ja muut lähialueet 18 11.09.2016 20:01 Katso viimeisin viesti
Mika Kulju Gártanoaidi Lappiin liityvä kirjallisuus 2 13.03.2014 14:03 Katso viimeisin viesti
*MYYTY* Garminin GPSmap 62s käsigps j... Sakarias Ostetaan ja Myydään 0 18.08.2011 19:44 Katso viimeisin viesti
Uudet maastokartat tinder Muut varusteet 25 17.03.2008 17:12 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: