|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: |
tst 09.08.2015 8:32
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tst 13.11.2015 17:48
kaptu kirjoitti: |
Suurin hetkeni oli Lemmenjoella, telttayö lähellä Morgamojan Kultalaa, juhanniksena 1983, kun sain tummanpuhuvan rommipulloni kanssa viettää yötöntä yötä hämyisällä nuotiopaikalla, emäntäni lepäillessä teltan siimeksissä, tiineenä esikoistyttöämme vartomassa  |
Kyllä niksiöljy voimistaa onnentunnetta, itse muistan aikanaan kun oltiin käyty Gappohyttalla ja Paraksella ja yövyttiin reissun jälkeen Signaldalenin laaksossa ja aurinko laski Otertindin huipun taakse eli siinä oli alakuolokohta josta se kohta läksi nousuun, oli niin suuret tunteet. Mulle laitettiin äsken kortisonipiikki olkapäähän koska olin kärsinyt kovaa särkyä vuorokauden ja särkylääkkeet oli loppu ja se kuvattiin, siinä on kalkkia, tästä tuli tämä onnentunne-säie mieleen ja nyt on onnellinen ja hyvä olla vaikkei tämä vaellukseen liitykään. Terveys on tärkeä asia. |
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
tst 06.11.2016 13:31
|
Sivun alkuun |
|
Kirjoittaja |
Viesti Viestin aihe: Re: Onnenhetki vaelluksella |
tst 14.01.2017 23:08
tst kirjoitti: |
Illalla kosken äärellä leiripaikan nuotiolla kun on lämmintä, tyyntä ja näkyvyys on hyvä veden taakse laskevan auringon suuntaan ja ympärillä on 1,5 km korkeat tunturit. Nuotioharjus tai -taimen on syöty ja nautit kaffeplöröä tai rommitotia miedon vaniljan makuisen pikkusikarin kera kuikan huutoa kuunnellen! Ps. Vielä jos on pikkuisen tervastakin notskissa, se on siinä! |
Ikää on tullut tuosta 1,5 v lisää ja vaatimuustaso on kasvanut joten jos tämä tunteikas kappale vielä lisäksi : https://www.youtube.com/watch?v=J3OOPreJs7o |
|
Sivun alkuun |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|