Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Ostetaan ja Myydään Acapulka Arctic Challenge 230 ahkio - Poistettu myynnistä...
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Acapulka Arctic Challenge 230 ahkio - Poistettu myynnistä...
Micke
20.04.2016 16:26

Myynnissä hieman harvemmin käytettynä vastaan tuleva Acapulkan Arctic Challenge ahkio. Alkaa näyttämään siltä, ettei mulla tule tälle varsinaista käyttöä koskaan. Myydää hyvään kotiin ns polkuhintaan, jos vertaa uuden hintaan. Käytetty hyvin vähän, kunto on hyvä.

Tuolta löytyy kuvia ja tietoja, kuten tuoltakin.

Tässä versiossa on ainoastaan kiinnikkeet vetoköysille edessä ja takana, ei kiinnityksiä aisoille.

Kuvia voin ottaa tästä yksilöstä, jos tälle on jollain todellista tarvetta.

Hinta 900 euroa, sisältää ahkion ja siihen sopivan, erittäin tukevan kuljetuspussin. Jos joku pitää kalliina, niin uusi maksaa 5899 euroa.

Kyselyt YV:llä, jatkot sähköpostilla tai puhelimella. Sijatsee Läntisellä-Uudellamaalla.

Vaihdossa voisi kiinnostaa Helsportin Patagonia tai Hillebergin Saitaris.

Viimeinen muokkaaja, Micke pvm 09.04.2017 15:31, muokattu 1 kertaa
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Micke
21.04.2016 11:59

No, panen kolme kuvaa, joista näkee pulkan.

Pölyähän tossa näkyy olevan ym likaa.
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Micke
10.05.2016 19:23

UP...... fjellpulken aisasovite kaupanpäälle (omatekoinen)....

luuppi
10.05.2016 19:42

Onko tuo 130 vai 160 malli?
- molemmat loytyy linkin takaa
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Micke
10.05.2016 19:58

230 on malli, eli alkuperäinen pitkä, ennen kahden ahkion mallia... On siis aivan hiton suuri.

Micke
06.01.2017 23:06

UP ja silleen, 800 euroa. Good price, only for you Wink

luonnossa kävijä.
07.01.2017 15:32

Eikö kannattais kaupata ulkomaillekkin? Saattaisi löytyä paremmin ostaja.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Micke
08.01.2017 20:12

Saattaisi löytyä helpommin ostaja, mutta luulen että rahdit maksaakin sitten ihan riittävästi ja niiden setviminen ei juuri kiinosta. Muistaakseni Saksasta Suomeen rahdit oli melkein 200 euroa, tosin ahkiossa oli vajaa 150 pussia turmatin ruokia. Ostin ahkion ja safkat sellaiselta jolta loppui rahoitus navalle menoon.

Taidan alkaa laskemaan tällä pulkkamäkeä.

Jos joku ostaa tämän ja hiihtää 3 vuoden sisään Pohjoisnavalle Venäjältä tai Kanadasta (last degree ym hömppää ei lasketa), maksan rahat takaisin.....

AnttiSn
11.01.2017 11:48

Postit Saksaan Suomesta on aivan eri luokkaa kuin postit Saksasta Suomeen. Nimimerkilla kokemusta on. Kannattaa ainaskin tarkistaa asia. Ja ainahan voit laittaa sen vaikka myyntiin samaan hintaan ja lisatiedoiksi, etta ostaja maksaa hinnan lisaksi postikulut?
 Sivun alkuun

Micke
11.01.2017 18:42

Suomesta Saksaan rahti olisi varmaan jotain aivan älytöntä kuluttajalle. Sinänsä tuolla ei ole merkitystä. Jos joku on menossä maantieteeliselle-pohjoisnavalle, voin lainatakin tämän reissuun. Jos joutuu tuhoamaan ahkion tai jättämään reissuun, niin maksaa sitten tuon 800€ jälkikäteen. Käyttöähän tämä huutaisi, vaikka taitaa olosuhteet huonontua tuolla alueella aika nopeaan tahtiin.

Lähtekääs nyt sinne navalle ja onnistunut reissu palkitaan ilmaisella ahkiolla!!!!!!! Good price only for you!!!!

Sinänsä ei ole aikarajaa, mutta jos joku ostaa tämän, niin tarjous on tietysti silloin mennyt....
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Myyn: Ahkio Jr-27-tyyppinen TREKKING Ostetaan ja Myydään 0 02.05.2017 17:41 Katso viimeisin viesti
Poistettu: Lundhags Vandra vaelluskengät Maxwell Ostetaan ja Myydään 1 07.04.2017 20:37 Katso viimeisin viesti
Onnibussi, ahkio, sukset Savolainen Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 7 23.03.2017 9:37 Katso viimeisin viesti
Ostetaan ahkio petepoika21 Ostetaan ja Myydään 2 04.02.2017 20:37 Katso viimeisin viesti
M: Berghaus 50litr. pulkka-ahkio paketti Rinkkala46 Ostetaan ja Myydään 0 19.01.2017 21:50 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 1 Yht. 1
Siirry: