Vaellusturinat II
https://www.vaeltajankauppa.fi/
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Lappi Apua reittivalintaan ensi syksylle
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
13102013
19.04.2016 12:55

Mm tuolla kivistä tehdyllä poroerotusaidalla käynti sai minut aikoinaan hankkimaan GPS-laitteen, ei tarvinnut arvailla missä olen ja minne menen. Hyvää kulkumaastoa!
Ja telttayö siellä rinteellä ukonilman kera jäi mieleen.

River
19.04.2016 15:31

Kiitos taas vinkeistä ja kannustuksesta Smile Olemme päätyneet nyt tuohon Paistunturien alueeseen ja juuri niin, että kuljemme sen merkityn reitin ja jos äidin selkä hyvin kestää niin sitten myös käymme siellä poronerotuspaikalla.

Nyt sitten aloin suunnittelemaan jo seuraavan kesän reissua... Onko täällä ketjua pitkistä vaelluksista valmiina? Etten aloittaisi suotta uutta, jos on. Haulla en löytänyt, mutta ehken osaa käyttää.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

heluna74
19.04.2016 15:51

Paistunturien alueet on hienoa maastoa ja maisemaa. Suosittelen. Otettiin valokuva, kun monen päivän kävelyn jälkeen tavattiin ensimmäiset puut Very Happy.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

vetta
19.04.2016 19:36

Erinomainen valinta. Sopii hyvin siihen millaista maastoa haette. Olin samalla suunnalla viime syksynä. Kävin Nuvvus:ksen suunnasta edestakaisen lenkin niin että käännyin takaisin Erttetvárjohka:lta. Tai itse asiassa olin kaksi yötä tuon joen rannassa samassa leiripaikassa. Kolusin välipäivänä Erttetvárjohka-joenvarren Carsejohkalle. Tykkäsin siitä kovasti: rotkoa, putous, lähellä Carsejohkaa näytti olevan vanhoja pyyntikuoppia hiekkarinteessä jne. Muita kohokohtia olivat Liŋkinjängän palsat (paljon suurempia kuin odotin), tietysti se kivikaarre ja uteliaat ihmistä pelkäämättömät suopöllöt yhdellä leiripaikalla. Yksikin tuli katsomaan ja näytti että istuu minun päähän. Vai ajattelikohan se istua minun päähän saalista tähystämään. Myöhemmin teltalla toinen (tai sama) istui maahan tuijottamaan muutaman metrin päähän.
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Apua varusteiden hankintaan River Kesävaellusvarusteet 50 12.02.2018 1:12 Katso viimeisin viesti
Pikaista apua Tampereen seudulta? Pihkasilmä Kaarnakorva Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 2 20.07.2017 13:40 Katso viimeisin viesti
Apua Itäkairan kämppien kunnostukseen johtamaa Lappi 82 21.07.2016 13:16 Katso viimeisin viesti
Apua ensimmäisen talvivaelluksen suun... Jarzki Lappi 18 25.01.2016 21:44 Katso viimeisin viesti
Apua applikaation kehittämiseen PerfectRoute Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 22 20.01.2016 13:15 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Siirry: