Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Muut varusteet Ruskavaelluksen varusteet - yöpyminen ja kylmyys
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Isä Carillo
02.09.2011 10:41

Jos ei ole naparetkelle lähdössä, säästää melkoisen summan, kun jättää talvipussin ostamatta. Itse käytän talvellakin kahta kesäpussia päällekkäin. Sisempänä Lafuman 800 grammainen, päällä toinen on ikivanha kämänen Suomen Höyhenen läpitikattu untuvainen muumiopussi. Toki useampien vetoketjujen kanssa äheltäessä tulee nukkumaan mennessä välillä liiankin kuuma. Ruskareissulla on riittänyt, kun vetää villahousut kerraston päälle ja Untuvaisen taukotakin yllensä ennen kesämakuupussiin menoa. Varustelekasta löytyy edullisia lisälämmikkeitä pussin päälle tai sisälle - fliissiä ja goretexia, jos kiinnostaa.

www.varusteleka.fi/group/leiriytyminen/nukkuminen/makuupussit/155
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

issuj
02.09.2011 21:56

TREKKING kirjoitti:
Ehdottomasti yhtenä vaihtoehtona suosittelen teltanrimpulan ja makuupussintekeleen tueksi halvastakaupasta tai tavaratalosta ostettua edullista fleece-kerrastoa ja pulloa esim. Jägermeisteria tai vastaavaa. Tuntuu testatusti olevan oikein edullinen ja toimiva yhdistelmä.
On tosin vahvasti makuasia, eikä tietenkään siksi sovi kaikille.

kerrasto ja Jekku saa myös äänen täältä. Mulla on vielä varattuna syysretkelle ulkomailta tuotua 80% Jekkua muovipullossa, niin en turhaan vettä kanna mukana, grammari kun olen Laughing
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

hannes
03.09.2011 7:35

Jos nukkumakerrasto on varavaatteina, ne ovat puhtaat. Päivän päällä olleet eivät sitä ole, ainakin minä hikoilen 'läpi'. Tarttuu silloin töhnä makuupussiinkin. Siksi hommasin silkki-sisäpussilakanan - saas nähdä kauanko tämä villitys mulla jatkuu Wink
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Sade varusteet 2019 Daddy Kesävaellusvarusteet 20 16.04.2019 10:29 Katso viimeisin viesti
Nuortti ruskavaelluksen kohteena? mileh Lappi 7 29.08.2017 19:46 Katso viimeisin viesti
Uudet varusteet, mikä on välttämätön ... Capella Kesävaellusvarusteet 76 05.06.2016 19:52 Katso viimeisin viesti
Varusteet pariksi viikoksi, mitä lisä... blueraven Kesävaellusvarusteet 24 09.07.2015 8:05 Katso viimeisin viesti
Varusteet alusta alkaen Sokosti Suomujoki Kesävaellusvarusteet 47 30.04.2014 16:01 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Siirry: