Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Seuraa retkille Aktiivista naisporukkaa retkeilyyn/vaeltamiseen?
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Pörriäinen
06.05.2011 20:25

Minullakin on tosiaan helatorstaista eteenpäin muutama päivä vapaata. Joten olisiko vielä Sudetarin lisäksi muilla sopivasti siinä vapaata, niin voitaisiin sopia jotakin yhteistä reissua vaikkapa Isojärvelle? Puisto on pienehkö, mutta ilmeisesti kaunista seutua, joten siellä olisi kiva käydä parin päivän reissulla. En ole siellä aiemmin käynyt, joten siellä voisin jatkaa vuosia sitten aloittamaani kansallispuistokierrosta.. Wink
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Rosmariini
08.05.2011 17:05

Mulla on myös vapaata helatorstain aikaan ja olisi mukava käyttää ne päivät näissä merkeissä. Isojärvi on ajettavan matkan päässä enkä ole siellä käynyt aiemmin eli oikein oiva kohde.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Inkku80
16.05.2011 18:20

Hei Naiset!

Anteeksi. Ketjun aloittaja on pitänyt suurta hiljaisuutta, mutta siihen on syynsä. Kuvittelin saavani mailiin tiedon kun viestiini vastataan, joten olen ajatellut ettei täältä löydykään kiinnostuneita. Ai ei vai löydy?!

Juu ja tuo Hetta-Pallas on haudattu ajatus jo, olen kuullut niin paljon tuota samaa kuin teiltä (liikaa ihmisiä..). Lähdemme kesällä pariksi viikoksi Islantiin vaeltamaan, vapaa-aika menee Islantia tutkien kartoista ja kirjoista ym. Jos täältä löytyy Islannissa vaeltaneita niin vinkkejä otetaan onnellisena vastaan? Smile

Hei, minä olen mukana helatorstai viikonlopun Isojärven reissussa! Olin lähdössä sinne ensi viikonloppuna yksin, mutta vaihdankin reissuni tuolle viikonlopulle!

Ketkäs olisivat nyt "varmasti" lähdössä tuolloin Isojärven kansallispuistoon? Mahtavaa jos saadaan koiruuksiakin mukaan Smile
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Tuntureiden Tuula
17.05.2011 12:03

Alustava suunnitelmani on ajella ke-iltana (1.6) Isojärvelle. Karttaa olen vähän katsellut, mutten vielä päättänyt reittiä tarkemmin. Heretty vois olla hyvä kohta aloittaa. Monenlaista ympyrälenkkiä näyttävät polut tekevän, eikä etäisyydet ole kovin pitkiä. Minulle se sopii, sillä aikani kyllä kuluu lintuja kiikaroidessa, kasveja tutkiessa ja maisemia ihaillessa.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Pörriäinen
17.05.2011 15:48

Olen alustavasti toisen aktiivisen naisen kanssa suunnitellut lähtöä helatorstaina aamupäivällä Isojärvelle, kun keskiviikkona jäisi lähteminen myöhäiseksi töiden vuoksi.
 Sivun alkuun

meha
22.05.2011 11:04

Hei,

kiinnostaisiko jota kuta heinäkuun lopulla vaeltaa Ruotsin puolella? Ammarnäs-Hemavan -reitillä on kauniita maisemia ja vaihtoehtoisia reittejä, samoin Ritsemin seudulla. Tuo keskustelussa esille noussut Vätsärikin on minulle käymätön paikka, samoin Lemmenjoen maastot.

Vaellan mielelläni rauhalliseen tahtiin ja istuskelen katselemaan erityisen kauniissa paikoissa. Joskus voin yrittää kalastaakin. Kovin ruuhkaisista paikoista en innostu.

Minulla on auto käytössä ja asun pohjois-Suomessa, joten kulkeminenkin sujuu helposti.

Aletaanko kerätä porukkaa esim. johonkin noista mainitsemistani alueista? Ruotsin puolen reiteistä on kuvaukset esim. Svenska Turisföreningenin sivuilla (turförslag).
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Tuntureiden Tuula
05.06.2011 7:23

Isojärven kansallispuisto pongattu ja uusi teltta sisäänajettu. Hienot maisemat ja loistava sää. Rosmariini ja Pörriäinen tunnistivat minut ja polkumme kohtasivat toistekin kameramiesten "piirittämänä". Lehdistö ( tai ainakin lauma kameramiehiä) oli aivan selvästi saanut vihiä retkestämme, sillä olivat partioimassa isolla porukalla Lortikan lähimaastoissa. Rolling Eyes

Mehan viestiin senverran, että omat lomat olen jo sopinut ja retket suunnitellut tältä kesältä ja syksyltäkin. Juhannuksena ja syyskuussa lomat, joten heinäkuulle ei enää lomapäiviä riitä.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Blog Vastaa lainaamalla viestiä Vaellusnetin käyttäjät kartalla

Rosmariini
05.06.2011 8:50

Isojärvi on tosiaan kierretty ja hyväksi kohteeksi havaittu. Ja sää oli tosiaan mitä mainioin, tuuli sen verran, että enimmät inisijät pysyivät loitolla. Yllättävän rauhallinen paikka, naku-uinnitkin onnistuivat päivittäin. Very Happy
Oli hauska tavata ihmisiä nimimerkkien takana, kiitokset Sudettarelle ja Pörriäiselle hyvästä seurasta poluilla ja tulistelupaikoilla.
 Sivun alkuun

Pörriäinen
05.06.2011 10:13

Isojärvi oli kiva kohde! Siellä riittää polkuja tallusteltavaksi pariksi päiväksi, jos ei ole kilometrejä keräävä "suorittaja".. Rauhallinen paikka, eikä ollenkaan kulunut paikka, vaikka onkin melkein 30 vuotta vanha kansallispuisto. Smile Talviturkkikin tuli heitettyä jo olosuhteidenkin johdosta.. Laughing

Kiitokset minultakin Rosmariinille ja Sudettarelle tallustelu- ja juttuseurasta!
 Sivun alkuun

Mustikka
05.06.2011 10:58

Hauska kuulla, että teillä oli onnistunut retki! Ja säiden puolesta ei varmaan paljon toivomista jäänyt Smile. Itsekin sillä yhdellä reissulla mukanaolleena elättelen toivetta, että aina joku välillä aktivoituu ja sattuu mullekin sopiva rakonen taas joskus.
 Sivun alkuun

Salix
19.06.2011 20:21

Minukin kiinnostaisi yhteinen vaellus.
En ole pitkään aikaan käynyt näillä sivuilla, joten tämä topiikki on mennyt ohitse.
Onko teillä joku reissu suunnitteilla?
 Sivun alkuun

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: Täältäkin löytyy vaellusryhmä jonka porukkaan mahtuu mukaan
Salusiini
05.07.2011 9:51

http://www.vaellusnet.com/turinat/viewtopic.php?t=7139
 Sivun alkuun

Reeta
10.07.2011 10:08

Hei,

mitenkäs paljon tästä keskustelusta on jo naisporukoita lähtenyt poluille?

Minäkin olen kiinnostunut vaellusseurasta. Olen 29 v. tavoitteellinen mutten hullu vaeltaja, jolle alle 6 tunnin (noin 18 km) vaelluspäivät eivät uppoa, eikä kalastus kiinnosta. Melontareissuja yöpymisten kanssa olisi hauska kokeilla niitäkin. Pikkuisen extremeä on hyvä löytää reissun mausteeksi, koska adrenaliini on herkullista. Smile

Seura on haussa lähinnä vielä suunnittelemattomille reissuille, jollei joku halua sitten olla Lapissa jo viikon tai kolmen päästä (vajaan viikon vaellukset).
 Sivun alkuun

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe: maija myöhäinen
pstrengell
25.09.2011 21:24

Hei,
kahden koiran kanssa pe 30.9. lähdössä Kainuuseen Pahamaailmaan autolla. Ruska saattaa olla jo mennyt ja vähän ylemmäksikin jäänyt, eikä suunnitteluaikaakaan runsaammin ole eli sattuuko löytymään joku koiralla tai ilman, joka pystyy lähtemään aika ex tempore? Teltta varalta mukaan, mutta mieluummin kyllä tupaan, jos sinne huolitaan. Vaan muutama pv, esim. 3, maastossa.

Reeta
25.09.2011 21:45

Hei,

löytyykö jostain lisää tietoja tuosta Pahamaailmasta? Ensi viikonlopulle ei vielä ole lukkoon lyötyä ohjelmaa. Smile
 Sivun alkuun
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Villa-asusteita ja käsineitä retkeilyyn MarttiJ Ostetaan ja Myydään 2 12.09.2018 7:31 Katso viimeisin viesti
Mitä (retkeilyyn liittyvää) näin tänään? Timoa Kuvagalleria 1 12.02.2016 23:11 Katso viimeisin viesti
En ostanut mitään retkeilyyn liittyvä... veeäm Hölynpöly... 10 23.12.2014 15:50 Katso viimeisin viesti
Mikä herätti kiinnostuksen luontoon j... kantsu_ Yleisiä retkeilyyn liittyviä sekalaisia asioita 33 08.04.2014 18:52 Katso viimeisin viesti
Mitä(retkeilyyn liittyvää) ostit viim... hummelo Muut varusteet 3 08.04.2014 18:14 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Siirry: