Vaellusturinat II
- Osta ja työllistä yh-äitejä Vietnamissa

Etusivu Rekisteröidy Ohje Vaellusnet Kuva MMS-Blog Vaellusturinat I Tilastot Avatarit  
Asentopaikkani Phoogle                      

Kantotulen lieskan leikintää Hammastunturin syksyisessä erämaassa.... Kulpakkojokea Hammastunturin kupeessa....... Kuoppajärvi Hammasjärven pohjoispuolella ja ruskainen haavikko........ Pyhä-Nattasen huipulta heinäkuun 2005 helteillä... Idyllinen Riestojoki Sompion luonnonpuistossa..... Anterin huipulta itäänpäin kevättalvella 1993.....

Vaellusturinat II Foorumin päävalikko Talvivaellusvarusteet Lumikenkä päiväretkeilyyn (keskikokoinen nainen)
Näytä edelliset viestit:   
      Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Sherpa
15.02.2011 21:20

Minulla on ollut vuosia kovassa käytössä TSL 810 randot, eikä voi ainakaan kestävyyttä moittia. olen kulkenut niillä satoja kilometrejä ihan poluttomassa, vaihtelevassa maastossa, eivätkä ole mistään vielä pettäneet. Tuohan on vanha malli, joka on jo poistunut myynnistä, tutulla on TSL 226 randot ja näyttäisivät olevan samanlaista tekoa. Kantavuudessakaan ei isoja eroja ole, 90kg painavana olen noilla pärjännyt.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjoittaja Viesti           Viestin aihe:
Mertzi
20.02.2011 21:56

Olen edelleen erittäin tyytyväinen kenkiini. Ne ovat olleet nyt käytössä melkein päivittäin arkisin lyhyillä (30-60 min) aamulenkeillä, ja viikonloppuisin pidemmillä (max useita tunteja, muttei mitään koko viikonlopun yötä myöten vaelluksia). Ketterät käyttää, ja erilaisissa lumiolosuhteissa ovat osoittautuneet ainakin minun mielestäni varsin toimviksi.
Käytän yleensä mukana yhtä kunnollisella lumisommalla varustettua teleskooppivaellussauvaa (kaksi on mielestäni turhaa, kun on kivaa, että toinen käsi jää vapaaksi ja siitä yhdestä saa jo mukavasti tukea tarvittaessa).
Olen kyllä iloinen, että hankin lumikengät täksi talveksi, kun tuota lunta nyt tuntuu riittävän.
 Sivun alkuun
Personal Photo AlbumNäytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Vastaa lainaamalla viestiä
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Tutustu muihin vastaavaan asiaan liittyviin keskusteluihin (Hakee kaikki keskustelut joiden otsikoissa esiintyy sama sana)
Aihe Kirjoittaja Foorumi Vastaukset Lähetetty
Lumikenkä vaeltelu. Harhailija Muut lajit 6 11.01.2018 0:12 Katso viimeisin viesti
Kiirunan tienoo helmikuussa päiväretk... Mertzi Norja, Ruotsi, Venäjä ja muut lähialueet 6 08.01.2014 13:24 Katso viimeisin viesti
Kevyttä reppua/rinkkaa soolovaelluksi... reif Muut varusteet 3 25.03.2012 19:23 Katso viimeisin viesti
Ensimmäinen suomalainen nainen Mount ... Johtti Muu maailma 2 17.05.2010 22:23 Katso viimeisin viesti
Nainen kumppanina retkellä ja mies mu... Hugin Hölynpöly... 108 01.08.2009 8:29 Katso viimeisin viesti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Sivun alkuun  

Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Siirry: